REGULAMIN
HIDDEN GARDEN APARTMENTS
CZĘŚĆ I
Informacje ogólne
- Definicje:
- Apartament– lokal mieszkalny, będący w ofercie Obiektu, opisany szczegółowo na stronie www.hiddengarden.pl lub innych portalach pośredniczących, będący przedmiotem Rezerwacji,
- Gość – osoba fizyczna (mająca ukończony 18 rok życia) lub osoba prawna, będąca stroną umowy krótkotrwałego najmu apartamentu lub wyrażająca chęć skorzystania z usług Obiektu poprzez dokonanie rezerwacji wybranego apartamentu,
- Obiekt – Hidden Garden Apartments, dalej zwany Obiektem, to lokale przeznaczone na wynajem krótkoterminowy, świadczące usługi noclegowe. Adres Obiektu: ul. Wólczańska 4, Łódź 90-720, Polska. Właścicielem i administratorem Obiektu jest firma Hidden Garden Kautsch Spółka Jawna z siedzibą przy ulicy Św. Łazarza 11/6, Kraków 31-530, Polska, NIP: 6762490750, KRS: 0001061262, nr konta: 32 1160 2202 0000 0005 9521 8418,
- Regulamin– niniejszy regulamin najmu krótkotrwałego,
- Rezerwacja– czynność polegająca na wyborze Apartamentu oraz daty pobytu w Apartamencie przez Gościa i ewentualnie innych warunków takiego pobytu dokonywana za pośrednictwem Serwisu internetowego lub telefonicznie, poprzez którą to czynność zostaje zawarta umowa pomiędzy Obiektem, a Gościem na wynajem Apartamentu zgodnie z ofertą oraz na zasadach określonych w Regulaminie,
- Serwis internetowy – strona internetowa www.hiddengarden.pl lub inna strona internetowa za pośrednictwem, której udostępniona jest możliwość dokonania Rezerwacji.
- Regulamin określa warunki Rezerwacji i usługi najmu krótkoterminowego Apartamentów dostępnych w ofercie Obiektu. W ramach usługi krótkoterminowego najmu Apartamentu, Obiekt zobowiązuje się do udostępnienia Gościowi Apartamentu, a Gość do zapłaty wynagrodzenia oraz przestrzegania zasad określonych w niniejszym Regulaminie,
- Przed dokonaniem Rezerwacji Gość zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu. Dokonanie Rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem jego treści,
- Obiekt oświadcza, że posiada tytuł prawny do Apartamentu będącego przedmiotem umowy zawartej z gościem oraz jest uprawniony do świadczenia usługi czasowego udostępniania Apartamentu na cele turystyczne lub wypoczynkowe,
- Obiekt informuje Gości, iż na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w przypadku umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, co Gość niniejszym przyjmuje do wiadomości,
- Regulamin został sporządzony w dniu 15 sierpnia 2023 roku i od tego momentu obowiązuje do odwołania lub zmiany jego treści.
CZĘŚĆ II
Dane kontaktowe
- Wszystkie Apartamenty Obiektu są obsługiwane przez jedną wspólną recepcję zlokalizowaną pod tym samym adresem, w lokalu nr 2 mieszczącym się na parterze klatki frontowej,
- Godziny pracy Recepcji:
- poniedziałek – piątek: 9:00 – 18:00,
- sobota – niedziela: godziny pracy zmienne,
- w wyjątkowych sytuacjach godziny te mogą ulec zmianie, dlatego przed przyjazdem prosimy o kontakt poprzez e-mail lub telefonicznie,
- Poza godzinami pracy recepcji, Gośćmi opiekuje się Opiekun Gościa – Pan Bartosz Błaszczyk, który jest dostępny codzienne w godzinach 7:00 – 21:00 poprzez:
- telefon: 500 029 039
- WhatsApp: 500 029 039
- e-mial: office@hiddengarden.pl
CZĘŚĆ III
Rezerwacja i ogólne zasady pobyt w Hidden Garden Apartments
- Apartamenty wynajmowane są na doby,
- Doba aparthotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00, a kończy o godz. 11:00 dnia następnego,
- Cisza nocna w Obiekcie obowiązuje w godzinach 22:00 – 06:00,
- Rezerwacji można dokonywać poprzez:
- telefon: 500 029 039
- WhatsApp: 500 029 039
- e-mial: office@hiddengarden.pl
- portale rezerwacyjne,
- stronę internetową Obiektu: www.hiddengarden.pl
- Rezerwacji można dokonać wyłącznie w przypadku dostępnych miejsc,
- W celu dokonania Rezerwacji należy podać następujące dane:
- termin pobytu,
- imię, nazwisko lub nazwę firmy (jeżeli jest to rezerwacja firmowa),
- rodzaj i numer dokumentu tożsamości,
- adres zamieszkania,
- numer telefonu,
- adres e-mail,
- Skutkiem prawidłowo dokonanej Rezerwacji jest potwierdzenie rezerwacji wysłane drogą elektroniczną przez Obiekt, na adres e-mail Gościa podany w procesie rezerwacji,
- Proces zameldowania odbywa się elektronicznie lub osobiście w Obiekcie. Zameldowanie osobiste jest możliwe tylko w godzinach pracy recepcji,
- Obiekt ma prawo odmówić zakwaterowania Gościa w przypadku, kiedy ten:
- nie posiada lub odmawia podania rodzaju i numeru dokumentu tożsamości,
- odmawia zapłaty z góry za cały pobyt,
- jest w stanie znacząco nietrzeźwym, tj. pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
- jest agresywny, co może dodatkowo skutkować wezwaniem Policji lub Straży Miejskiej.
- Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić recepcji telefonicznie lub mailowo do godziny 21:00 w dniu poprzedzającym zakończenie doby,
- Opcja przedłużenia pobytu zależy od dostępności Apartamentu i może być niemożliwa z uwagi na Rezerwacje kolejnych Gości,
- Przedłużenie pobytu jest dodatkowo płatne w zależności od długości przedłużenia: za każdą kolejną godzinę lub za kolejną dobę. Obiekt przedstawi kosztorys po uzyskaniu szczegółów od Gościa,
- W przypadku niedotrzymania warunków Regulaminu, kiedy Gość nie ma przedłużonej doby i nie oddał Apartamentu do godziny 11:00, a także nie ma z nim żadnego kontaktu lub kontakt ten jest nieskuteczny, a kolejny Gość zgodnie z Rezerwacją oczekuje na pokój, obsługa Obiektu składająca się z co najmniej dwóch osób ma prawo wejść do Apartamentu i wynieść rzeczy Gościa w celu udostępnienia Apartamentu. Wyniesione z Apartamentu rzeczy Gościa zostaną opisane i zabezpieczone przez Obiekt. W takim wypadku Gość będzie obciążony kwotą 100 zł netto za usługę zinwentaryzowania i zabezpieczenia przedmiotów, które mogą być wydane Gościowi po opłaceniu wszelkich ewentualnych zaległości wobec Obiektu w godzinach pracy recepcji,
- Skrócenie pobytu możliwe jest w dowolnym momencie i taki fakt należy zgłosić telefonicznie lub mailowo nie później niż 24 godziny przed zakończeniem doby aparthotelowej. W przeciwnym wypadku Obiekt nie będzie zobowiązany zwrócić Gościowo kosztów niewykorzystanych, a zarezerwowanych noclegów. Rezerwacja może być skrócona wyłącznie o pełne doby hotelowe,
- Bezpłatna anulacja większości Rezerwacji możliwa jest do 3 dni (do północy) przed datą przyjazdu. Bezpłatnie można także odwołać Rezerwację w ciągu 24 godzin od jej założenia, jeżeli planowany przyjazd miałby nastąpić w terminie dłuższym niż 48 godzin. Wyjątek stanowi Rezerwacja bezzwrotna oraz Rezerwacje, do których zostały określone inne reguły, np.: oferty specjalne. Rezerwacji bezzwrotnej nie można anulować bezkosztowo,
- Planowany późny przyjazd (czyli po godzinie 23:30) lub wczesny wyjazd (czyli przed godziną 05:00), należy zgłosić telefonicznie lub mailowo. Skrócenie doby wynikające z późnego przyjazdu lub wczesnego wyjazdu nie powoduje obniżenia ceny rezerwacji,
- Obiekt w niektórych Apartamentach oferuje miejsca do spania dla większej niż liczby osób niż 2, ale nigdy nie więcej niż 4 osoby. Cena za dodatkową osobę oraz maksymalna liczba osób w Apartamencie jest każdorazowo określona w ofercie. Nie ma możliwości wstawienia dodatkowego łóżka ani zwiększenia maksymalnej liczby osób nocujących w Apartamencie,
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Gości w pokojach oraz nie prowadzi usługi sejfu,
CZĘŚĆ IV
Płatności i zwroty
- Płatność jest pobierana za cały pobyt z góry,
- Obiekt nie prowadzi stałego cennika, a ceny są dynamiczne i zmienne, co oznacza, że ważność mają ceny aktualnie, dla danego terminu Rezerwacji, opublikowane w portalach rezerwacyjnych i na stronie internetowej Obiektu – www.hiddengarden.pl,
- Obiekt przyjmuje płatności gotówką, BLIK, kartą płatniczą i kredytową (z wyjątkiem American Express), GooglePay, PayPass, UnionPay, ApplePay, a w przypadku firm i instytucji także przelewem po spełnieniu odrębnych warunków określonych w Rezerwacji,
- W celu zapobiegania nieuczciwym transakcjom płatniczym, ewentualne zwroty finansowe, dokonywane przez Obiekt na rzecz Gości, za niewykorzystane usługi lub w przypadku bezkosztowej anulacji Rezerwacji, Obiekt dokona zwrotu wyłącznie taką samą drogą i na numer karty bądź numer konta, z którego wcześniej otrzymał płatność. Obiekt nie dokonuje zwrotów w formie innej niż otrzymana wpłata.
CZĘŚĆ V
Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacje dotyczące płatności należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: office@hiddengarden.pl
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej płatności w ciągu 14 dni od zaistnienia sytuacji.
- Obiekt rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni i informuje Klienta o sposobie rozpatrzenia pocztą elektroniczną na adres, z którego zgłoszenie zostało wysłane.
- Reklamacje dotyczące działania systemu Tpay powinny być kierowane bezpośrednio do Tpay.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za płatności, które do niego nie trafiły z powodu niestosowania się przez Klienta do instrukcji dotyczących sposobu wykonania płatności.
- Niniejszy Regulamin jest udostępniony na stronie internetowej https://hiddengarden.pl/regulamin/. W zakresie nieregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
CZĘŚĆ VI
Szczególne zasady pobyt w Hidden Garden Apartments
- Na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz organizowania wszelkiego rodzaju imprez. Zakłócenie ciszy nocnej każdorazowo będzie skutkowało wezwaniem Policji i obciążeniem Gości karą finansową w wysokości 2000 zł za (słownie: dwa tysiące złotych) każdy przypadek naruszenia.
- Pobyt dla dzieci do 4 lat, śpiących na wspólnym łóżku z rodzicami, jest bezpłatny. Obiekt nie oferuje łóżeczka niemowlęcego, dostawki dla dziecka, krzesełka do karmienia dzieci ani innych podobnych sprzętów,
- Pobyt dzieci w wielu 4-18 lat jest możliwy wyłącznie pod opieką osób dorosłych – rodziców lub opiekunów prawnych. Cena za dziecko jest równa stawce za osobę dorosłą lub zgodnie z aktualną ofertą Obiektu,
- W godzinach 22:00 – 06:00 w studiach i apartamentach przebywać mogą jedynie osoby upoważnione do korzystania z usług Obiektu, zgodnie z dokonaną Rezerwacją. Gdy liczba osób przebywających w Apartamencie będzie większa niż liczba osób upoważnionych do korzystania z usług Obiektu, Gość zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) za każdy przypadek naruszenia,
- Jeżeli z nieprzewidzianych powodów zawinionych przez Gości (np.: zagubienie kodu / kluczy, nierozważne zatrzaśnięcie w Apartamencie, niedopilnowanie zamknięcia drzwi, inne) niezbędna będzie interwencja pracownika Obiektu po godzinie 22:00, Gość zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 200 zł (słownie: dwieście złotych) za każdą interwencję,
- Zwierzęta są akceptowane. Szczegółowy regulamin dotyczący pobytu zwierząt Obiekt wysyła mailem w formie załącznika na życzenie Gościa,
- Dla zwiększenia bezpieczeństwa Gości Obiekt jest częściowo monitorowany 24h na dobę. Monitoring obejmuje powierzchnie ogólnodostępne i otoczenie Obiektu. Wgląd do monitoringu mają pracownicy i właściciele Obiektu, a także osoby wyznaczone przez właściciela oraz na żądanie, służby bezpieczeństwa publicznego. Monitoring zostaje automatycznie skasowany/nadpisany po upływie 30 dni od rejestracji,
- Obiekt nie oferuje gastronomii i nie oferuje usług zamawiania cateringu.
CZĘŚĆ VII
Usługi sprzątania i sprzątania dodatkowego
- Organizacja usługi sprzątania w trakcie pobytu w Obiekcie podlega następującym zasadom:
- Pobyt krótszy niż 3 doby:
- Brak sprzątania w trakcie pobytu,
- Ręczniki – 1 mały, 1 duży na osobę
- Pościel – 1 komplet na osobę,
- Dodatkowa usługa sprzątania jest możliwa za dopłatą i po ustaleniu zakresu oraz terminu realizacji. Zamówienia prosimy kierować telefonicznie,
- Pobyt krótszy niż 3 doby:
- Pobyt dłuższy niż 3 doby – co trzecią dobę, w cenie pobytu, Obiekt zrealizuje sprzątanie całkowite. Usługa ta polega w szczególności na sprzątaniu Apartamentu z uwzględnieniem wymiany pościeli, ręczników tekstylnych, papieru toaletowego i ręczników papierowych, uzupełnieniem zestawu kuchennego o kawę i herbatę, uzupełnieniem mini kosmetyków,
- Usługa sprzątania dodatkowego:
- Jest możliwa każdego dnia i jest realizowana na życzenie Gościa, w godzinach pracy służby porządkowej, po złożeniu zamówienia i ustaleniu godziny wykonania usługi,
- Jest realizowana za dodatkową opłatą w wysokości:
- 250 zł – sprzątanie całkowite z wymianą tekstyliów (pościeli i ręczników),
- 180 zł – sprzątanie bez wymiany tekstyliów (pościeli i ręczników)
- 100 zł – wymiana wszystkich tekstyliów (pościeli i ręczników), bez sprzątania,
- 50 zł – wymiana tylko ręczników,
- Sprzątanie oraz ewentualne pilne naprawy techniczne wykonywane są w godzinach 08:00 – 18:00. W tym celu, pod nieobecność Gości pracownicy Obiektu mogą wejść do Apartamentu. W przypadku, kiedy Goście nie życzą sobie wchodzenia do wynajętych przez nich Apartamentów proszeni są o wywieszenie zawieszki „Proszę nie przeszkadzać” na drzwiach na zewnątrz Apartamentu.
CZĘŚĆ VIII
Usługi dodatkowe
- Parking: Zgodnie z Informatorem parkingowym Obiektu dostępnym na www.hiddengarden.pl oraz w Apartamencie,
- Internet:
- WI-FI jest bezpłatne,
- Hasło jest dostępne w Apartamencie,
- Jest usługą zewnętrzną, realizowaną przez dostawcę usług informatycznych na podstawie odrębnej umowy. Jednak Obiekt dokłada wszelkich starań, aby usługa była realizowana w sposób ciągły i w bardzo dobrej jakości. Za awarie i przerwy w dostawie odpowiada wyłącznie dostawca usług internetowych,
- Wszelkie życzenia specjalne (np. kwiaty do pokoju) są rozpatrywane indywidualnie i realizowane za dodatkową opłatą.
CZĘŚĆ IX
Dbałość o mienie Obiektu
- We wszystkich Apartamentach Obiektu, jak i w kamienicy oraz na dziedzińcu, obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Palenie jest możliwe wyłącznie poza kamienicą,
- Naruszenie zakazu palenia skutkuje karą finansową w wysokości 500 zł,
- Drzwi do studiów i apartamentów, a także drzwi do kamienicy i poszczególnych klatek schodowych otwierane są przy pomocy kodów, w niektórych przypadkach także tradycyjnych kluczy. Gość otrzyma te kody w procesie dokonywania Rezerwacji i jest zobowiązany do zachowania ich w tajemnicy, niepublikowania, nieudostępniania osobom trzecim, niekopiowania pod rygorem kary 500 zł,
- Studia i apartamenty Obiektu są kompleksowo wyposażone (między innymi w starannie dobrane meble i tekstylia, TV, zamki elektryczne, lodówkę, zmywarkę, płytę grzewczą, mikrofalówkę, ekspres do kawy, czajnik elektryczny, komplet naczyń i sztućców, komplet mini-kosmetyków, suszarkę do włosów, żelazko, deskę do prasowania). Wyposażenia tego nie można wynosić na zewnątrz Apartamentu ani znacznie zmieniać jego położenia (przemeblowanie pokoju),
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za zagubienie bądź umyślne lub przypadkowe, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, uszkodzenia mienia Obiektu,
- W przypadku zagubienia lub zniszczenia wyposażenia pokoju przez Gościa, Obiekt ma prawo obciążyć go następującymi kosztami:
- Pościel – od 50 zł do 150 zł
- Poduszki – 70 zł za jedną sztukę
- Kołdra – 150 zł,
- Ręcznik mały lub duży – od 50 zł do 100 zł
- Suszarka do włosów – 150 zł,
- Czajnik – 250 zł,
- Ekspres do kawy – 500 zł,
- Klucz, karta, udostępnienie kodu niepowołanym osobom – 500 zł,
- Tapeta artystyczna – według wyceny
- inne, w tym meble, wg wyceny/aktualnych cen rynkowych danego przedmiotu,
- Gość zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Obiektu o zgubieniu, utraceniu w inny sposób kodu, kluczy do Apartamentu, wyposażenia Apartamentu i innych przedmiotów będących własnością Obiektu,
- Dbając o zapewnienie Gościom najwyższej czystości ręczników i pościeli, bardzo prosimy o używanie ich wyłącznie zgodnie z przeznaczeniem. W przypadku zniszczenia (np.: zalanie winem, plamy po farbowaniu włosów, plamy od pasty do butów, przepalenie itp.) Obiekt będzie zmuszony obciążyć Gości kosztami zakupu wg aktualnych cen rynkowych tekstyliów,
- Gość zobowiązuje się poinformować Obiekt niezwłocznie po wejściu do Apartamentu (nie później niż 2 godzin od wpisania kodu wejściowego) o ewentualnych wadach bądź usterkach zastanych w Apartamencie,
- Gość zobowiązuje się do utrzymywania Apartamentu i jego otoczenia w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, BHP oraz PPOŻ,
- Służba porządkowa i techniczna w Obiekcie pracuje w godzinach dziennych. W przypadku, kiedy w pokoju nastąpi nagłe i nieoczekiwane zabrudzenie w godzinach wieczornych i nocnych, Gość jest zobowiązany do samodzielnego jego usunięcia bez wykorzystania w tym celu ręczników lub pościeli Obiektu,
- Wychodząc z pokoju należy sprawdzić, czy drzwi zostały zatrzaśnięte.
CZĘŚĆ X
RODO – Ochrona danych osobowych
- Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym, wg art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku – administratorem danych osobowych jest firma Hidden Garden Kautsch Spółka Jawna z siedzibą przy ulicy Św. Łazarza 11/6, Kraków 31-530, Polska, NIP: 6762490750, KRS: 0001061262. Dane osobowe, przechowywane są w lokalizacji Wólczańska 4 w Łodzi, Polska,
- Zbierane dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji usługi zakwaterowania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych,
- Podanie danych osobowych w zakresie obowiązujących przepisów ustaw i rozporządzeń dotyczących czynności jest konieczne i prawnie wymagane. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości realizacji usługi zakwaterowania,
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat,
- Właściciel danych osobowych ma prawo dostępu do treści swoich danych. Może je poprawiać i aktualizować. Ma prawo do ograniczenia przetwarzania danych lub ich usunięcia zgodnie z prawem do bycia zapomnianym, o ile nie stoi to w sprzeczności z przepisami prawa,
- Wszystkie dane osobowe ich właściciel podaje dobrowolnie.
REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI
W HIDDEN GARDEN APARTMENTS
- Właściciel zwierzęcia obowiązany jest do uzyskania zgody na pobyt zwierzęcia w Hidden Garden Apartments przy dokonywaniu rezerwacji. Zgodę na pobyt zwierzęcia w Hidden Garden Apartments wydaje osoba zarządzająca lub upoważniona przez nią osoba, kierując się bezpieczeństwem i komfortem pozostałych gości, warunkami technicznymi oraz interesem obiektu.
- W Obiekcie mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Obiekt w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).
- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest posiadać aktualną książeczkę szczepień zwierzęcia
i okazać ją na prośbę personelu. Ponadto właściciele zwierzęcia zobowiązani są do posiadania własnego posłania dla zwierzęcia. - Zwierzęta powinny być wyprowadzone pod opieką i nadzorem właściciela, bądź osoby upoważnionej, w sposób uniemożliwiający ich ucieczkę, niszczenie mienia Obiektu lub spowodowania zagrożenia dla innych osób i zwierząt na terenie Obiektu. Psy powinny być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu.
- Zabrania się wyprowadzania zwierząt na patio Obiektu.
- Wszystkie szkody w mieniu Obiektu bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Zarządzającego Obiektem, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.
- Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu hotelu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać
ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika Obiektu. - Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt chorych lub w trakcie rekonwalescencji
- W przypadku gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione
w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia. - Koszt pobytu zwierzęcia określony jest w cenniku usług hotelowych i wynosi 85 zł/ doba.