MASZ PYTANIA?

Regulamin jest dostępny TUTAJ.

Opiekunem Gości jest Pan Bartosz Błaszczyk, który jest dostępny codziennie w godzinach 7:00 – 21:00 przez:

– telefon: 500 029 039

– WhatsApp: 500 029 039

– e-mail: office@hiddengarden.pl

 

Prosimy pamiętać, że godziny pracy recepcji są nieco inne:

– poniedziałek / piątek: 9:00 – 18:00,

– sobota / niedziela: godziny pracy zmienne, według uznania i możliwości recepcji.

 

Przed przyjazdem zawsze prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie.

 

W sytuacjach awaryjnych można kontaktować się z nami telefonicznie przez całą dobę, także na dodatkowy, awaryjny numer kontaktowy: 500 028 038

Można do nas wygodnie dojechać każdym środkiem lokomocji. Śmiało możemy powiedzieć, że wszystkie drogi prowadzą właśnie do nas. O możliwości parkowania informujemy w odpowiedzi na kolejne pytanie.

 

Samochodem: O tym, jak prosta droga do nas prowadzi, można przekonać się wpisując w nawigację nazwę naszego aparthotelu, nasz adres: Wólczańska 4 w Łodzi lub współrzędne GPS 51.77397924468536, 19.451078267980872,

Samolotem: Z Portu Lotniczego w Łodzi najlepiej przyjechać do nas taksówką – zajmuje to około 15 minut. W przypadku korzystania z komunikacji miejskiej, bezpośrednie połączenie autobusowe zajmuje około 40 minut,

Dworzec PKP lub PKS Łódź Fabryczna: Z tego dworca podróż taksówką to tylko około 8 minut. Dla wybierających komunikację miejską to około 10 – 15 minut,

Dworzec PKP lub PKS Łódź Kaliska: Z tego dworca podróż taksówką to około 10 minut. Dla wybierających komunikacją miejską to około 15 – 20 minut,

Dworzec PKP lub PKS Łódź Widzew: Z tego dworca podróż taksówką to około 20 minut. Dla wybierających komunikacją miejską to około 30 – 40 minut,

Tramwajem lub autobusem: Cztery różne przystanki komunikacji tramwajowej i autobusowej znajdują się w ledwie o jedną przecznicę od Hidden Garden Apartments. Dwa z nich, położone przy rogu ul. Więckowskiego i ul. Zachodniej oraz przy rogu ul. Próchnika i ul. Zachodniej, obsługują komunikację Północ-Południe (w kierunku Stajni Jednorożców oraz Manufaktury). Kolejne, wytyczone przy ul. Gdańskiej na wysokości al. 1-go Maja pozwalają dojechać w okolice Manufaktury lub do Politechniki, ZOO, Ogrodu Botanicznego i Orientarium,

Taxi: W Łodzi funkcjonuje kilka korporacji taksówkarskich, można też bez problemu skorzystać z Ubera lub Bolta.

Car-sharing: Najczęściej wybieraną opcją są białe auta Panka, które łatwo wypatrzeć na śródmiejskich ulicach i parkingach,

Rowerem miejskim: W pobliżu funkcjonują dwie stacje roweru miejskiego – jedna położona przy Akademii Muzycznej (róg ul. Gdańskiej i al. 1-go Maja), druga – przy Muzeum Sztuki MS1 (róg ul. Gdańskiej i ul. Więckowskiego),

Hulajnogą: W Łodzi można też korzystać z hulajnóg elektrycznych, obsługiwanych m.in. przez aplikacje Blinkee, Bolt i Lime,

Nasz aparthotel, niestety, nie dysponuje własnymi miejscami parkingowymi. Dostępne są okoliczne miejskie (publiczne) miejsca parkingowe. Opłaty za podstrefę A, w której znajduje się Hidden Garden Apartments wynoszą:

  • za pierwsze ½ godziny: 2,50 zł,
  • za pierwszą godzinę: 5,00 zł,
  • za drugą godzinę: 5,50 zł,
  • za trzecią godzinę: 6,00 zł,
  • za czwartą i kolejną godzinę: 5,00 zł.

Możliwe jest bezpłatne zaparkowanie samochodu na niedalekim parkingu centrum handlowego Manufaktura.

Recepcji mieści się w lokalu nr. 2 na parterze klatki frontowej. Można do nas zadzwonić domofonem.

Godziny pracy recepcji:

– poniedziałek / piątek: 9:00 – 18:00,

– sobota / niedziela: godziny pracy zmienne, według uznania i możliwości recepcji.

 

Przed przyjazdem zawsze prosimy o kontakt poprzez e-mail lub telefonicznie.

W tym momencie nie oferujemy usług gastronomicznych. Polecamy sprawdzić mapę w zakładce Lokalizacja, na której wskazujemy miejsca godne polecenia.

Oczywiście, zapraszamy. Pobyt dla dzieci do 4 lat, śpiących na wspólnym łóżku z rodzicami, jest bezpłatny. Niestety, nie dysponujemy łóżeczkami niemowlęcymi, dostawkami dla dziecka, krzesełkami do karmienia dzieci ani innymi podobnymi sprzętami. Pobyt dzieci w wielu 4-18 lat jest możliwy wyłącznie pod opieką osób dorosłych – rodziców lub opiekunów prawnych. Cena za dziecko jest równa stawce za osobę dorosłą.

Rezerwacji najlepiej dokonać poprzez naszą stronę internetową, na której właśnie się Państwo znajdujecie. Przyjmujemy również bezpośrednie rezerwacje telefoniczne pod numerem: 500 029 039 (można do nas zadzwonić lub napisać na WhatsApp) lub poprzez e-mail: office@hiddengarden.pl

Opiekunem Gościa jest Pan Bartosz Błaszczyk posługujący się językiem polskim oraz komunikatywnym angielskim. Z kolei Gości posługujących się językiem ukraińskim lub rosyjskim bierze pod swoja opiekę Liza Feier, która biegle posługuje się językiem polskim, ukraińskim oraz rosyjskim.

Aby dokonać rezerwacji bezpośredniej należy podać nam przez telefon lub e-mail następujące dane:

– termin pobytu,

– imię, nazwisko lub nazwę firmy (jeżeli jest to rezerwacja firmowa),

– rodzaj i numer dokumentu tożsamości,

– adres zamieszkania,

– numer telefonu,

– adres e-mail,

– sposób płatności.

Przyjmujemy płatności gotówką, BLIK, kartą płatniczą i kredytową (z wyjątkiem American Express), GooglePay, PayPass, UnionPay, ApplePay oraz przelewem na dane:

 

Hidden Garden Kautsch sp. j.

Zwierzyniecka 14/9

Kraków 31-102

Konto: 32 1160 2202 0000 0005 9521 8418

Zameldowanie odbywa się elektronicznie (zdalnie) lub osobiście w naszej recepcji mieszczącej się w lokalu 2 na parterze klatki frontowej. Zameldowanie osobiste jest możliwe tylko w godzinach pracy recepcji. Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje od nas automatyczną wiadomość e-mail zawierającą wszystkie informacje potrzebne do zameldowania się oraz dostania się do wybranego apartamentu lub studia.

Godziny pracy recepcji:

– poniedziałek / piątek: 9:00 – 18:00,

– sobota / niedziela: godziny pracy zmienne,

– w wyjątkowych sytuacjach godziny te mogą ulec zmianie, dlatego przed przyjazdem prosimy o kontakt poprzez e-mail lub telefonicznie.

Tak, będziemy zmuszeniu odmówić zakwaterowania Gościa w przypadku, kiedy Gość:

– nie posiada lub odmawia podania rodzaju i numeru dokumentu tożsamości,

– odmawia zapłaty z góry za cały pobyt,

– jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,

– jest agresywny, co może dodatkowo skutkować wezwaniem policji lub straży miejskiej,

– uznamy to za koniecznie z innych ważnych powodów.

Nasza strona internetowa jest dostępna w kilku wersjach językowych, natomiast  członkowie naszego zespołu porozumiewają się w języku polskim, angielskim oraz ukraińskim i rosyjskim.

Nie dopuszczamy w tym momencie możliwości przebywania w naszych apartamentach i studiach wraz ze zwierzętami.

Nie posiadamy łóżek jednoosobowych. Wszystkie nasze apartamenty (9, 10, 11, 16, 17) posiadają po jednym dwuosobowym łóżku kontynentalnym. Studia 12 i 14 posiadają po jednym dwuosobowym łóżku kontynentalnym oraz po jednym dwuosobowym materacu na antresoli. Studia 13 i 15 poza dwuosobowymi materacami na antresoli posiadają dodatkowo rozkładane, dwuosobowe kanapy.

Wszystkie nasze apartamenty i studia zlokalizowane są na wysokim parterze kamienicy w trzech różnych klatkach schodowych tego samego budynku, oddalonych od siebie tylko o kilkanaście metrów.

Kod wejściowy do apartamentu lub studia otrzymacie Państwo do 12 godzin przed planowaną godziną przyjazdu.

Kamienica, w której mieści się Hidden Garden Apartments składa się z budynku frontowego oraz dwóch oficyn, przy czym w prześwicie bramowym jest jedna dodatkowa klatka schodowa. Wejścia do oficyn prowadzą od strony wewnętrznego dziedzińca.

 

Lokalizacja apartamentów i studiów według ich numerów:

9 – W prześwicie bramowym po lewej stronie, po schodkach,

10, 11, 12, 13 – Lewa oficyna,

14, 15, 16, 17 – Prawa oficyna,

 

Instrukcja wejścia do apartamentów i studiów:

– Zawsze używaj kodu domofonowego: 100 kluczyk 4000,

– Wejdź na klatkę schodową budynku frontowego, a następnie oficyn, kamienicy przy ul. Wólczańskiej 4,

– Na drzwiach każdej klatki schodowej podane są czytelnie numery apartamentów, które się w niej znajdują,

– Drzwi wejściowe do klatek oficyn można otworzyć bez używania kodu domofonowego,

– Po znalezieniu apartamentu lub studia wybudź klawiaturę klamki elektronicznej poprzez dotknięcie dłonią jej panelu,

– Wpisz otrzymany 6-cyfrowy PIN i zatwierdź używając #.

Doba aparthotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00, a kończy o godz. 11:00 dnia następnego. Istnieje możliwość przedłużenia doby do godziny 12.00 lub 13.00, przy czym koszt przedłużenia dobry wynosi 50 zł za każdą godzinę.

Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji, telefonicznie lub mailowo. Przedłużenie pobytu zależy od dostępności apartamentu lub studia. Należy pamiętać, że pozostanie w dotychczas zajmowanym apartamencie lub studiu może nie być możliwe z uwagi na wcześniejsze rezerwacje innych Gości. W takim wypadku, o ile to będzie możliwe, zaproponujemy Państwu przeniesienie do innego, dostępnego apartamenty lub studia. Przedłużenie pobytu jest dodatkowo płatne w zależności od długości przedłużenia, a przedstawienie kosztorysu będzie możliwe dopiero po uzyskaniu od Gościa szczegółów, przy czym przedłużenie tej samej doby do godziny 12.00 lub 13.00 kosztuje 50 zł za każdą godzinę.

Cisza nocna w Hidden Garden Apartments obowiązuje w godzinach 22:00 – 06:00

Na terenie Hidden Garden Apartments obowiązuje całkowity zakaz organizowania wszelkiego rodzaju imprez. Zakłócenie ciszy nocnej każdorazowo będzie skutkowało wezwaniem policji i obciążeniem Gości karą finansową w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) za każdy przypadek naruszenia niniejszego zakazu.

W godzinach 22:00-06:00 w apartamentach i studiach przebywać mogą jedynie osoby upoważnione do korzystania z usług Hidden Garden Apartments, zgodnie z dokonaną rezerwacją. Gdy liczba osób przebywających w apartamencie lub studiu będzie większa niż liczba osób upoważnionych do korzystania z naszych usług, Gość zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) za każdy przypadek naruszenia niniejszego zakazu.

Sprzątanie oraz ewentualne pilne naprawy techniczne wykonywane są w godzinach 8:00 – 18:00. W tym celu, pod Państwa nieobecność, nasi pracownicy mogą wejść do wynajmowanego apartamentu lub studia. W przypadku, kiedy sobie tego Państwo nie życzycie, prosimy o wywieszenie na drzwiach zawieszki „Proszę nie przeszkadzać”.

Organizacja usługi sprzątania w trakcie pobytu w Hidden Garden Apartments podlega następującym zasadom:

 

Pobyt krótszy niż 3 doby:

– Brak sprzątania w trakcie pobytu,

– Ręczniki: 1 mały, 1 duży na osobę,

– Pościel: 1 komplet na osobę,

– Dodatkowa usługa sprzątania jest możliwa za dopłatą i po ustaleniu zakresu oraz terminu realizacji. Zamówienia prosimy kierować telefonicznie lub bezpośrednio w recepcji,

 

Pobyt dłuższy niż 3 doby:

Co trzecią dobę, w cenie pobytu, apartamenty i studia są całkowicie sprzątane. Usługa ta polega w szczególności na sprzątaniu wnętrza z uwzględnieniem wymiany pościeli, ręczników tekstylnych, papieru toaletowego i ręczników papierowych, uzupełnieniem zestawu kuchennego (kawa, herbata, itd.) oraz uzupełnieniem zestawu mini-kosmetyków.

Usługa sprzątania dodatkowego jest dostępna każdego dnia i jest realizowana na życzenie Gościa w godzinach pracy służby porządkowej, po złożeniu zamówienia i ustaleniu godziny wykonania usługi. Poniżej zamieszczamy cennik:

 

– sprzątanie całkowite z wymianą tekstyliów (pościeli i ręczników): 120 zł,

– sprzątanie bez wymiany tekstyliów (pościeli i ręczników): 70 zł,

– wymiana wszystkich tekstyliów (pościeli i ręczników), bez sprzątania: 40 zł,

– wymiana tylko ręczników: 25 zł.

Zgodnie z regulaminem Hidden Garden Apartments oraz uchwałą Wspólnoty Mieszkaniowej Wólczańska 4 palenie jest zabronione nie tylko w mieszkaniach, ale także na terenie całej nieruchomości. Aby zapalić (papierosy tradycyjne oraz e-papierosy i inne podobne), prosimy wyjść przed kamienicę, gdzie znajduje się specjalnie przygotowany kosz, do którego należy wyrzucić niedopałki.

 

Osoby niestosujące się do zakazu palenia zostaną obciążone kwotą w wysokości 500 zł.

Monitoring na terenie Hidden Garden Apartments prowadzony jest wyłącznie w częściach wspólnych nieruchomości w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia wszystkich mieszkańców. Apartamenty nie posiadają monitoringu wewnętrznego. Administratorem danych jest Wspólnota Mieszkaniowa Wólczańska 4 w Łodzi. Właściciel Hidden Garden Apartments pełni jednocześnie funkcję członka zarządu Wspólnoty. Nagrania z kamery przechowywane są do 30 dni, a następnie są one usuwane lub nadpisywane przez nagrania z kolejnych dni.

Zachęcamy i prosimy o wystawianie nam ocen. Możliwe to jest na trzy sposoby:

– w naszej wizytówce Google – TUTAJ,

– na portalu, poprzez który dokonano rezerwacji,

– w naszej ankiecie satysfakcji klienta, która jest dostępna TUTAJ lub poprzez kod QR naklejony na drzwiach i lustrach naszych apartamentów i studiów.

Zachęcamy do wyrażenia swojej opinii w ankiecie satysfakcji dostępnej TUTAJ. Państwa uwagi są dla nas bardzo cenne i posłużą do polepszenia jakości oferowanych usług.

Natomiast, jeśli w trakcie pobytu lub po jego zakończeniu macie Państwo jakiekolwiek uwagi lub sugestie, to prosimy nie wahać się i skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub osobiście.

Gości zainteresowanych zakupem mieszkań dostępnych w ofercie Odnova zapraszamy do zapoznania się z ofertą kamienicy przy ulicy Kilińskiego 100: https://kilinskiego100.pl/